Dålig uppdatering på bloggen = fullt upp

Hej!

Har haft fullt upp hela veckan med massa plugg, därför har det blivit väldigt dåligt med uppdateringar! Fixat med planeringar varje kväll, vi har hållit i hela dagar på förskolan och i förskoleklassen. Oerhört lärorikt, men också väldigt belastande då de ville ha in allt skriftligt också. Så puh! Får väl se till att göra lite uppsatsskrivande i helgen nu, eftersom vi inte riktigt hunnit med det i veckan...
Vädret i Thailand är katastrofalt!! Sen vi kom hit har vi haft en hel dag utan regn, annars har det regnat mer eller mindre varje dag! Vi hoppas att det blir lite bättre väder i morgon så kanske vi hinner med en elefantridning mitt i allt pluggande! Jaja, hörde iaf att våren kommit till Sverige, så ser fram emot att komma hem om 1½ vecka! :) Lägger upp några få bilder jag hunnit ta i veckan :) Kramar
Ett fint armband jag köpt :)
Var bara tvungen att köpa denna ananaströja! :P
Denhär söta gubben fick jag när jag köpte ananaströjan eller rättare sagt jag sa att jag köper inte tröjan om jag inte får denna på köpet :P
"Feeling bar" ett ställe på Klong kong där vi tog en drink med alla lärare.
"Feeling bar"
En bild på stranden, då det för en gångs skull höll upp!!
Söta Emma!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback