En tidig morgon...

Blev en tidig morgon idag, trots att jag är "ledig" =) Gick upp vid 7-halv 8. Sedan tittade man ut genom fönstret och ser att det snöar, underbart =) Vilken julkänsla! :) Iaf.. sen klädde jag på mig och skjutsade Victor till morgonmötet, därefter drog jag direkt till affären och handlade mat, tänkte prova en ny maträtt idag! Fiskgryta med citron och gräslök! =) Lägger upp receptet här sen om det är gott ;) Har ni någon gång tänkt på hur skönt det är att handla strax efter 8 på morgonen!? Annars borde ni prova det! Så lugnt och skönt :) ^^

Julafton nästa vecka! Har lyckats göra klart mina julkort, egen designade :) kan lägga upp en bild på dem lite senare! Sen julklappar är jag väl nästan klar med, bara Tess pojkvän kvar att köpa till, men vet på ett ungefär vad jag ska köpa.. fixar nog jag och brorsan till helgen! Sen är det väl något mer till Victor.. har mina funderingar vad det kommer att bli också, hehe ^^ kan dock inte avslöja det här ifall han skulle få för sig att gå in här.. :)
Julstämningen är på topp nu när snön har kommit :) Köpte dessutom lite polkagrisar att hänga upp i granen sedan. Dessutom är det bara 19 dagar kvar till Stöten! Ska blir så kul :) Victor, Simon, Johan, Kajsa, Andreas, Ricky, Klonis, Erika och Linda! 3 januari bär det av =) Men först ska vi fira jul och nyår ;) Måste bara se till att plugga klart allt som måste göras innan vi åker så kommer det från nu och ungefär en månad framåt bli helt underbart! =) Hörs senare! =) Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback