Julen närmar sig!

Snart är julen här, och jul är kul det tycker jag xD Det är inte långt kvar! Köper julklappar för fullt ;) Ska åka till Jönköping och fixa mer i morgon! =) Julstämningen är igång för fullt i lägenheten, stjärnor, tomtar, chokladkalender, julgardiner, glögg osv, men vänta! Måste ju baka julgodis!! Kanske nu, snart, idag :) Men vad!? Hmm... Knäck är dundergott!! Men tar så lång tid, marknadskarameller är gott... men är det verkligen julgodis!? Får ta och fundera på saken! På onsdag ska jag iaf baka pepparkakor med mor min! Mkt, mkt jul. Men plugga måste man hinna med också.. borde sätta mig och läsa. Får kombinera allt på bästa sätt =) Laddar upp lite mer bilder någon dag snart. Vi hörs. Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback