Min tid var kommen..

Det var jag som stod på tur! Efter alla dessa underbara år, så är det nu jag som min tur.. alla dessa år utan en enda förkyldning, ingen feber, inte ens huvudvärk! Har inte varit riktigt sjuk sen jag gick i 9:an, hur många år sedan är inte det..? Mer än vad jag orkar räkna till nu iaf.. Ligger här i min säng, orkar inget! Vågar knappt gå upp, svartna för ögonen förut.. usch! Obehagligt att vara sjuk, iaf när man inte är van vid det..

Nä, nu ska jag inte sitta här och babbla om hur dåligt jag mår.. men har inte så mycket och säga egentligen eftersom det inte blir så mycket gjort här hemma, jag ligger mest och hoppas..
För att muntra upp mig själv lite kan jag tala om att det bara är 50 dagar kvar till Stöten!! =) Underbart <3 Det är mitt hopp just nu att orka med.. för övrigt är det mycket pluggande, halkar lite efter nu känner jag.. men hoppas på att orka med mycket pluggande i morgon!! :) Har inte så mycket mer att säga.. Ha det bra! :) Kraam

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback