Söndag = ta sig samman dag!

Hej!

I torsdags spelade vi upp teatern, var bombnervös innan men den slutade med SUCCÉ. Ännu en sak att bocka av från den lååånga listan! =) Tro det eller ej, men jag är faktiskt nöjd med min insatts! Kommer sakna det och synd att det inte blev videofilmat! Dessa tekniker som finns idag, de är ju till för att funka! Jaja, inte lipa mer för det...
I fredags bar det av mot Tollhättan och hälsa på min kära vän Malin :) Var där hela dagen, men kändes bara som ett par fjuttiga timmar! Fixade lite presenter till alla dessa födelsedagsbarn! ^^ Sen drack vi glögg också, mums! :) Lekte lite med hennes kattunge också! Frågan är om katten eller jag blev tröttast ^^
Igår var det dags för party, firade becky! Åt mat och kladdkaka, mums! =) Senare drog vi till Smells och festade vidare. Mkt trevligt! =)
Idag är en såndär ta sig samman dag, tänka tillbaka på vad man verkligen gjort i veckan och kanske se lite framåt också för att i morgon blir det en ny vecka! VFU! Ska bli riktigt skoj att komma ut i verksamheten nu! :) Men lika mycket att göra ändå, ingen rast igen vila! :) Vi hörs! Pusskram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback