Tiden går fort...

Tiden går alldeles för fort, man hinner inte med! Har snart varit halva tiden på min praktikplats och jag har mängder kvar att göra där! Skoj är det iaf! Men vore inte fel att ha lite längre VFU!!

Snart är det jul! Köpte faktiskt min första julklapp igår! =D Sen har jag lyckats göra 3 julkort också =) Scrapbooking är roligare och roligare för varje gång ;) Pluggat en del nu också, fundera på att bara slappa framför tv en stund innan jag somnar!
I helgen blir det lika många kalas som vanligt! Jag fattar inte varför alla fyller år just nu!! Min mormor på lörsag och Victors farfar på söndag! Jaja, sötsaker är ju gott, men borde lugna ner mig på den fronten snart ;D Efter helgen ska jag starta mitt nya nyttiga liv! Önska mig lycka till =D Ha det bäst! Hej svejs!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback