VFU perioden slut..

Då var det helg igen och alla 4 veckor på praktiken är redan slut =/ Kommer sakna alla! Har varit riktigt lärorikt att vara ute i verkligheten! Att jobba med spökena gick bättre än förväntat! Det gick verkligen hem hos barnen, de lekte med sina spöken på fria leken och frågade alltid efter spökena; "Får jag leka med mitt spöke", "Ska du berätta en spökhistoria nu" "Kan vi göra den där spökteatern som vi gjorde igår" Då är man glad! Men som sagt så har även det roliga sitt slut.. Som ett avslut på spöktemat bjöd jag barnen på spökgodis idag. Därefter fick jag en massa teckningar alla barnen gjort =D Samt ett litet paket med 3 små söta tomtar i :) Nästan som spöktomtar, undra om det var en baktanke med detta xD Det har varit enormt lärorikt och skoj! Längtar tills jag pluggat klart!

Puss puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

dålig uppdatering;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback