Dagen efter igår!

Hej! =)

Helgen snart slut nu, den har gått alldeles för fort som vanligt! Skönt att man fick sova en timme längre i natt iaf =) Idag har jag syrran och brorsan varit och hälsat på vi bakade bland annat en jättegod kladdkaka :) Därefter gick jag över till Emma för att plugga lite grupparbete! Efter grupparbetet bestämde jag mig för att göra något riktigt roligt! Scrapbooking! Håller på att fixa i ordning ett album som borde varit klart för över 1 år sedan.. satt och gjorde lite egna kort också :) Riktigt skoj med detta! Synd bara att jag inte hinner det så ofta.. Nu börjar klockan närma sig 21, så tänkte stänga av datorn och sätta mig och se på Wallander, får se om jag lyckas hålla mig vaken genom hela filmen, det återstår att se :) Vi hörs! puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback