ÄNTLIGEN!! =)

Äntligen är tentan gjord! Skönt, skönt :) Hoppas på att den gick bra också, det håller jag tummarna på! Fick åka limousine buss hem idag! Bara för de har någon slags banarbete på spåret. Men buss funka bra med, men nästa gång ska jag inte sitta baklänges, började må illa lite, men det gjorde kanske inte saken bättre att jag satt och skrev också! Jobbade lite med grupparbetet... Man ska väl ta vara på all tid som finns, just det! =D Så får väl skylla mig själv lite, där med illamåendet :P

Sitter och proppar i mig massa smörgås gurka nu.. kan nog inte var nyttigt, men när man har humöret på topp orkar man inte tänka på allt, får ta en promenad senare så jämnar det ut sig!
Fick VG på växtuppgiften också, det högsta betyget man kunde få, lite stolt över mig själv :) Man får lov att unna sig det ibland ;) Bara gruppuppgiften klar nu och sedan är denna kursen slut! Det är helt otroligt vad tiden går fort!! Det är bara att hänga med i kurvorna xD Ciao!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marie-louise

=) vad kul att du med skaffat blogg=) fin och mysig sådan med=) syns i morgon puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback