Dagen efter måndag!

Hänt mycket idag! Fast dagen började väl sådär med att jag tryckte på snooze ungefär 10 gånger innan jag lyckades palla mig ur sängen. Hoppade i duschen för att vakna till lite! Drog på mig kläderna och gick sedan med Emma till Marie-Louise för att jobba grupparbete, sen träffade vi hennes söta ungar också, som en bonus :) Fick iaf en del gjort på grupparbetet, skönt det. Sen hem och städa svinstian till lägenhet ;) Därefter tacos!! Har precis kommit på en forthoppningsvis hyfsat bra berättelse till våran photostory!! :)

Ewe ringde till mig också! Blev händringar om datum till Ullared, men snart är det iaf, gasen i botten med Ewe och Malin! Ska väl kila lägga mig bekvämt någonstans och börja plugga lite tenta! See ya! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback