Hej svejs ditt söta fejs =D

På grund av klagomål från en viss brud är det bäst att jag skriver några rader nu ;)
Hänt på sistone? Sist jag skrev så hade jag precis avslutat en kurs och hade hela 4 dagar utan plugg!! Härliga snabba dagar som gick åt av att tvätta, städa, hälsa på släkt och liite vila ^^ Den nya kursen startade i tisdag och nu är det fullt ös igen! 20 böcker till den nya kursen dessutom!! Shit! Läste dock ut en hel bok idag :) Så bara "några" kvar ;) Händer annars då... förutom att plugget tar typ det mesta av min tid så försöker jag njuta av livet..
..av någon underlig anledning har jag börjat följa idol.. fråga mig inte varför, jag är tondöv! =D Tove är dock min favorit för er som är insatta =)
Ska åka och hälsa på mor, far och bror i morgon! Kanske hjälpa farsan att måla i garaget, han håller på att göra i ordning där.. på tal om måla om! Har du gjort om alla väggar i lägenheten förutom i hallen.. funderar på att måla det brunt där.. eller blir det för mörkt? Jaja.. får se när det blir av! ;) BARA 100 dagar kvar till Stöten nu då :)
Funderar också på att ta fler hål i öronen.. det är mycket jag säger.. men svårt att få tummen ur att göra vissa saker, hur många gånger har jag exempelvis inte pratat om att hoppa FALLSKÄRM <3 fast kan ju bero på att så många inte stått vid min sida i denna önskning! Hoppas allt är bra med er! Livet leker =) Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

En viss brud vill föra fram sina klagomål ännu en gång:P Nästan en månads sen du skrev sist!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback